Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 846 ggr
[tråkig]
1

kommer få byta tösen

de var en som kom med förslaget att byta min tösen till en hane.  Jag kommer få en hane och h*n kommer hit så sliper be om hjälp att ta mej   av mammas x. så är super spänd på han och han kommer komma hit den 14-15 juni . Han är super söt så de kommer bilder på han då. hoppas jag kan  får lägga ut bilder på han som hon tar på han så nu kan ni faktiskt inte säga att jag inte bryr mej om djuren och malte kommer få sig en vän då med ju . Tror malte kommer gilla han som kill kompis

ElmerKrudd
0

Åh va härligt! :) Kul att allt löst sig ^^,

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

[tråkig]
0

ja verkligen är super nöjd🙂

linneakaangas
0

Vilket bra beslut tycker jag! Du har haft Malte längst, eller hur? Då tycker jag att det är bra att Malte stannar kvar hos dig. Lycka till! :)

[jadestone]
11

Hon kommer få ta en bebis av mej som är flyttklar om 3 veckor och Tösen kommer få flytta till mej istället. Jag känner att detta är rätt lösning för marsvinen och TS har gått med på detta. :)

[tråkig]
0

ja sen i vintas tror jag har inte riktig koll . 😉

jag kommer aldrig ta och gå på magkänslan😡 mer för de var de jag gjorde och då blev de helt fel😕. Jag har haft 8 eller 9 marsvin så är van vid små liven

[bragd]
0

Vad skönt 👍

[tråkig]
1

tack för du ger mej värdens sötaste hanne nummer 4🤗

Ellociraptor
0

Vad nice att det löser sig. :D

[tråkig]
1

ja se alla ni som har kränkt mej att de löste sig!!  Men ni här inne fick mej bara att tänka om och se de löste dig

[bragd]
2

#9 Jga råkade skriva ett inlägg men detvar inte mot dig för jag skrev i fel inlägg.Hoppas att jag inte har varit elak mot dig.