[Video] Humla bits "aldrig".
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bara när hon vet att det finns mjölklinser på andra sidan burkanten. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
ibland kan de små grisarna vara omöjliga 🙂 men ack så söta😍
Jag dör va gullig hon är!! hihi, påminner lite om mina ;)
Naw goding! 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha ja, nedrans bestämda dam. Hon förstår inte att man kan äta först och kela sen, hon ska bara äta. Mjölklinser är något som flera av mina blir helt maniska av, det är som en drog. Säkert inte supernyttigt men ibland får man lov att gotta. ;)
Var som ena dagen när jag skulle ge alla morot, och gav trazzel före enzo, katastrof enligt han, så fick mig ett tjuvnyp i fingret haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hahaha härlig dam :)
Oj, jag som trodde att mjölklinser var en såndär sak djuraffärerna försökte sälja trots att inga marsvin faktiskt vill ha det. :P
#7 Det är nog inte alla marsvin som gillar det lika mycket som Humla :P Mina fick testa. Jag kunde slänga påsen direkt, de brydde sig inte alls :P
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Jag har 2 marsvin som totalt ratar linserna, några som tycker att det är väl okej med en bit eller så men sen går de, och…. 4-5 stycken som blir precis som Humla när de kommer fram. Så i det stora hela är det en väldigt populär godisbit, speciellt när man inte får det så ofta. ;) Jag har väl köpt dom en 4-5 gånger på dessa 2 åren. ;)
Jag har en till video som innehåller mjölklinser och vad man är beredd att göra för att få dom om man är en sån som blir hög av glädje på dom. ;) Jag ska lägga upp den också. :D
#8 Haha. De grisar jag har nu har jag inte ens provat att ge mjölklinser då inga tidigare marsvin haft något som helst intresse. Dessutom börjar tjejerna tjocka till sig lite mycket så det lär nog dröja innan jag tänker prova. :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en till video från dagens godisranson. ;) Första delen på slappfarbror Chivas som tränar för godis och Haiya som inte behöver göra några tricks alls utan det räcker med att bära bebblor i magen åt matte ;) , andra delen på flocken om ni kan se något för Humla. ;)
Burarna ser jedra skitiga ut, men spånet är nästintill rent under, det är lusern som ställer till med en sådan oreda efter bara någon dag.