Säg HEJ till mina nya marsvins BEBISAR =)
Här kommer en bild på mina nya marsvin som kom med nattåget i morse klockan 04:00 och som heter Groth´s Betong i cao Bang med Smeknamnet Silvern som är av rasen Lakeland och färgen heter Silver Agouit/White och så har jag Groth´s Bragd med smeknamnet lilla bragd som är av rasen Lakeland och färgen på honom är Black/Golden/White. Där båda är släkt med varandra,där lilla bragd är farbror till Silvern och båda är killar och trivs jätte bra tillsammans🙂
På bild till vänster är Silvern och på höger är lilla bragd
Söta och jätte Kul med nya marsvin . Har själv ett nytt marsvin till min marsvins kille
Tack så mycket =)
Åh, sötisar! :)
HEJ BEBISAR!
Nämen, så fina :)
Grattis till nya grisarna, så söta !
Jag spanade själv på Groth´s Betong i cao Bang där ett tag för att han är så söt 😉
#8 Visst är han söt 😉
Silvern är av rasen Lakeland(samma som sina föräldrar) och lilla bragd är en blandning av rasen Rex(pappa) och Skinny(mamma)Så Bragd är också av rasen Lakeland han också men jag tycker han ser mest ut som en liten söt mini Skinny med päls på 😉
#1 Vad heter din nya marsvin?
Måste rätta en sak om min egen tex på #11 så att ingen uppfattar fel🙂
Silvern är av rasen Lakeland. Hans pappa är av rasen Lakeland och hans mamma är också rasen Lakeland. Och lilla bragd är av rasen Lakeland. Hans pappa är av rasen Rex och hans mamma är av rasen Skinny. Och lilla bragd liknar en söt liten Skinny med päls på när man ser honom bakifrån😉 Så Nu blev det bättre.
Ja snart får man hem 2 nya marsvin som kommer från samma uppfödare till Silvern och Bragd. En hane som är bror till lilla Bragd och så en hane som kommer att bli kompis till Bre som har 2 silverkort i pet ifrån de två utställningarna som han har deltagit i 🙂
Marsvin är bra för roliga djur om man frågar mig 👍
Lilla formel 1 killen (bragd) kör ett race lopp i buren så att grönsakerna som egentligen ska ligga på tallriken ligger huller och buller i spånet,och så gör han efter han har ätit grönskar med C - vitamin i.Stackars Silvern har det inte lätt just nu 😂