Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1668 ggr
Moa-16
0

Nu blir det sorgligt :'(

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har skrivit lite på min blogg oxå, om ni vill läsa, här

HLJB
0

Vet hur sånt känns, Beklagar sorgen!

Abico
0

Vila i frid lilla My

Hon var ju gammal och verkar ha somnat in lugnt. Jag tror att det var väldigt skönt för henne att slippa behöva åka iväg till veterinären det sista hon gjorde. Åldern drabbar alla, även små Myar.
Skickar tröstkramar

Hanna 

freddiie
0

Tråkigt värre, tröstkramar i massvis till dig!

Sov gott fina My <3

FeliciaS
0

Jag beklagar verkligen, det är så jobbigt när ens små grisar somnar in. My fick i alla fall ett bra och långt liv hos dig, och du har många fina minnen av henne. Fokusera på dem och kom ihåg henne utifrån dem. Hon fick också somna in i trygghet, lugnet hemma bland kompisarna.

Vila i frid söta My!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Arinah
0

Vad ledsamt. Jag har sett och förstått hur du månar om dina marsvin, och att dom har det så bra hos dig. My hade ett fint liv, det bästa hon kunde haft.

Skickar tankar och tröstkramar

[WeepingWillow]
0

Så tråkigt :( Jag beklagar. Vilken fin film du har gjort o vilket vackert marsvin hon var! Det är ändå skönt när det går snabbt o dom får sista vilan hemma med sina vänner, det är så det ska vara, ingen sjukhusstress, bara omgiven av kärlek. Du har haft henne länge o det är svårt nu, men det blir lättare o du kommer minnas henne med glädje sedan :)

Sov så gott My

Creation
0

Så hemskt tråkigt att höra. Jag beklagar verkligen!

Sov gott, My!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Emmsann
0

Jag beklagar verkligen. Din fina film du gjort berörde mig verkligen och jag kunde inte låta bli att fälla en liten tår. Döden är jobbig men nu springer lilltösen på dom gröna ängarna med massa andra fina marsvin och fortsätter njuta av det liv hon har.

Vila i frid, kära My.

//Emma

Moa-16
0

Tack,vad fint ni skriver. Kommer säkert minnas henne med ett leende så smångom..

Lyan
0

Nej! Jag som har suttit och hoppats att hon skulle klara det Gråter

Vila frid lillgumman

godisgrisen
0

Nej vad tråkigt! Men hon blev gammal och hade ett perfekt marsvinsliv. Hon hade tur som kom till dig, dina marsvin verkar ha så roligt hela tiden. Du kommer alltid att minnas henne. Alla MiF föresten kommer alltid att minnas henne, vem kan glömma hennes rymning förra sommaren? En riktig kändis i marsvinsvärlden!

shintaida
0

Mycket vacker film!

Gråter så det skvalar.

Men det verkar som om hon gick till sista vilan i lugn och ro.

Man glömmer dom aldrig. Och man slutar inte att gråta över dom. Dom är en bit av våra själar.

För lilla My tänder jag ett ledande stearinljus, så att hon hittar rätt på vägen till Marsvinslandet.

Kram!!

Moa-16
0

Tack, era ord värmer :'(

J-M-M
0

Vila i frid!Rynkar på näsan

Jätte fin video!

[Strawberi]
0

Sov gott My
Tröstkramar till dig Moa!! ?

Moa-16
0

#14,#15, Tack <3 :'(

Aristarcos
0

Kram till dig, det är jobbigt men sorgen blir lättare att bära efter ett tag ! RIP My

Moa-16
0

#17 Tack, hoppas du har rätt. Kan inte gråta mer nu, mina ögon blir förstörda. Min älskade lilla grisSe hela bilden

fia-mia
0

Usch så jobbigt :( R.I.P älskade My

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

EternalWinter
0

Vila i frid My =(

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

[Liinda]
0

Beklagar verkligen :(

Vila i frid My <3