Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 2213 ggr
godisgrisen
0

Äntligen bokhyllebur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pro-avdelningen Chokladtant är nu inrättad! Episkey, Alecto, Zezima, Poppy, Elie och Dolly har flyttat in i en tantbur. En bokhylla på 170*80 all inredning är ny, bara det bästa är gott nog för dessa älsklingstanter som ska bo här resten av sina liv i lugn och ro. lugn och ro är det inte där än… stämningen är så spänd att man kan skära i den med kniv. Dolly har skrämt halvt ihjäl de andra fem som sitter och trycker på hustaken och i hörnen men det blir bra bara de får tid på sig.

godisgrisen
0

Episkey, Alecto ocg Zezima sitter på taket och aktar sig för Dolly.

godisgrisen
0

Ja här kommer de säkert att trivas så snart de kommit underfund med varandra och buren. När honorna sitter i avelsgrupper förändras grupperna rätt ofta eftersom de sitter med hanar ungar föds och säljs det blir turbulent, dessa damer som inte ska användas i avel behöver ju inte befinna sig i det så därför får de nu en lugn stabil tillvaro här. De här sex honona kommer heller aldrig att säljas de är våra älsklingarKyss

Miolina
0

snygg bur

Min blogg hittar ni här

kawaiichou
0

Snyggt :D

kawaiichou
0

Snyggt :D

Atensia
0

Jättefin bur! Där kommer de säkert att trivas alldeles utmärkt! :-)

Jag gillade väldigt mycket de snygga runda hålen i mittenhyllan, som syns på bild 1.

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

alva-m-t
0

Väldigt fin bur o så. Många marsvin, jag har bara två. Jättefint

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[tigersprang]
0

verkligen snyggt!!

[Moppen]
0

snyggt! gillar husen med bra sittplatser och otroligt söta marsvin!

Arinah
0

Snyggt! Kul för tanterna att ha fått eget :) Blev lite inspirerad faktiskt, och var och spanade efter lämpliga begagnade hyllor eller lådor på den lokala prylboden. Dottern tyckte de var för skruttiga så de blev inget idag.